ASP.NET Hosting

Ja fa més de 2 anys que estic utilitzant Discount Asp.net com a hosting dels meus projectes en .Net.

Discount Asp.net

Puc parlar per experiència pròpia i puc opinar sobre aquesta empresa americana. De moment i espero que per molt de temps la nota que els hi poso és de notable.

Dic notable perquè excel·lent per mi costa moltíssim i a més a més semblaria que hi tinc algun interès.

Amb els més de dos anys que porto utilitzant aquest servei com a hosting dels meus projectes puc dir que m’he trobat quasi de tot. Això em permet opinar sobre:

a) Suport tècnic : res a dir, perfecte, no han tardat mai més de 30 minuts a donar una resposta encara que ells estiguin allà a l’altre part. Les respostes sempre han sigut per mi clares i sense dubtes.

b) Serveis oferts: el que jo vull, poder escollir sempre les tecnologies més avançades. El meu món avança molt ràpid i ells també. Això és el que jo valoro més.

c) Preu: n’hi ha de més barats. Però no sé com responen els problemes però si sé que els serveis no son els mateixos. Per mi el preu és el correcte: 10$ al mes. Pots pagar per mensualitats, per trimestres o anualment.

La nota negativa que per mi tenen és la de no oferir el multi hosting. És un servei que ja he demanat més d’una vegada però no hi ha hagut sort.

En resum, és una empresa que ofereix un bon servei, a un bon preu i amb un bon suport tècnic.

Anuncis

Deixa un comentari

