El Sharepoint i què opino jo com a usuari (II part)

El meu ultim article us vaig estar parlant del què penso del Sharepoint des de la perspectiva de l’usuari. el podeu trobar aquí:  El Sharepoint i què opino jo com a usuari (I part)

Ara m’agradaria poder fer una comparativa entre el 2007 i el 2010.

Sense dubtes molt superior el 2010 que el 2007! Així et puc resumir l’experiència de l’usuari que hi ha amb el Sharepoint 2010 respecte al 2007. El Sharepoint 2010 han aplicat la mateixa interface de l’Office 2007 (quina cosa més curiosa no?) i això fa que els que ja fa temps que utilitzem aquest paquet (o sigui des del 2007 com a mínim) ens a sigui molt més senzill poder trobar les funcionalitats que té el Sharepoint en quan treballem amb llistes i en documents oberts d’Office.

Respecte a la interface comparant amb el 2007 han millorat també el que seria l’edició de les pàgines, les llistes o també el que seria la manipulació d’aquestes. Han aplicat l’estil de finestres popup amb lightbox per manipular els continguts de les llistes que fa que sigui molt més ràpid i accessible. Per les pàgines han aplicat l’estil de l’Office 2007 amb el seu Ribbon i m’encanta! realment han aconseguit que manipular les pàgines sigui realment senzill i ràpid, a part, que utilitzen l’Ajax molt més sovint que el que ho feien amb el 2007.

En quant a velocitat o rendiment costa molt dir si han millorat o no, en el meu cas, els he estat provant amb màquines diferents i per tant no puc opinar sobre el tema. Però s’ha d’esperar que sigui més rendible i eficient el 2010 no? no és això el que fa molt bé Microsoft? millorar els seus processos? versió a versió?

Anuncis

3 pensaments sobre “El Sharepoint i què opino jo com a usuari (II part)

  1. Retroenllaç: Sharepoint 2010 as Developer | My freelancer life
  2. Retroenllaç: Sincronitzar Active Directory amb els perfils de Sharepoint 2010 | My freelancer life
  3. Retroenllaç: Migración de Sharepoint 2007 a 2010 | My freelancer life

Deixa un comentari

