No Spotify no, així no

En el moment que em vaig proposar escriure un blog vaig pensar que tot seria relacionat amb la meva vida professional i que cada un dels meus post seria estrictament de les coses que em passen a la meva feina. Per això m’ho he pensat més d’una vegada si escric o no sobre Spotify. He vist que últimament Spotify era una eina més de la meva feina, i per tant, si en puc parlar.

Ja fa temps que vaig decidir descarregar i provar Spotify com a eina per escoltar musica i des del primer moment em va encantar, vaig trobar una molt bona idea el poder escoltar qualsevol musica sense pagar res i tenir que escoltar publicitat de tant en tant. No és això el què fa la radio tants i tants anys? doncs amb Spotify és com poder-te personalitzar la teva emissora i no tenir que escoltar cançons que no et van.

Tot anava molt bé, fins que aquesta empresa va decidir de que el freemium no funciona. Fins aquí no tinc res a dir, ells saben millor que ningú si surten o no els números. Van decidir doncs finalitzar amb l’Spotify Open i limitar-ho bruscament a 10 hores al mes i poder escoltar cada cançó només 5 vegades. Puc entendre la limitació mensual però trobo que limitar cada canço 5 vegades és absolutament abusiu i inacceptable.

Però vaig pensar, bé potser pagaré la quota mínima o potser continuaré amb el format gratuït acceptant aquesta limitació. Però la decepció més gran la vaig trobar al primer moment en que vaig escoltar la PUBLICITAT amb el meu Spotify capat.

No Spotify no, per aquí no hi passo. Fins ara la publicitat pagava el que jo no volia pagar. Per què ara que Spotify està tant i tant limitat fins al punt de que sembla més un demo, per fer el símil amb els jocs de pc, que una aplicació? No entenc perquè la publicitat ha de continuar pagant per un servei que em dones a mitges. No he vist mai cap demo de joc de PC amb publicitat i espero no veure-ho mai. Les demos son per enganxar a la gent, no son per fer diners.

Anuncis

2 pensaments sobre “No Spotify no, així no

  1. Bona observació.
    Els canvis són un bon desastre pels que érem fans de la versió gratuïta, però estan en el seu dret pq són els seus calers. Però si són tant restrictius, la publicitat sembla que perd tot el seu sentit.
    Estic amb tu al 100%.
    De totes maneres, la majoria de gent que estaven amb la versió gratuïta, ara estan passant a altres opcions com Grooveshark que sembla que serà el gran beneficiat.

Deixa un comentari

