Sharepoint 2007 : Programar una còpia de seguretat

Fa poc vaig tenir la consulta de com poder fer una còpia de seguretat amb una instal·lació que jo mateix vaig posar en marxa del Sharepoint 2007 Services o WSS 3 per un client. El primer que vaig contestar va ser que des de del site d’administració del Sharepoint es pot configurar una còpia de seguretat. La sorpresa va ser quan vaig veure que el que pots fer és una còpia de seguretat directa, sense programació ni repetició.

Es tracta d’una instal·lació on tota la base de dades ocupa 40GB i no era el moment de fer-ho. Vaig optar per poder programar la còpia de seguretat. Des del site d’administració del Sharepoint no es pot fer aquesta tasca.

Des de Microsoft s’ens recomana utilitzar un fitxer de lots (els antics .bat) per tal de poder executar les còpies de seguretat de forma automàtica i programada.

Sembla antic i totalment fora de lloc però per el Shareopint 2007 és la única manera de poder-ho fer. Us passo el link on es parla i es detalla els passos que s’ha de seguir.

http://technet.microsoft.com/es-es/library/cc706871(office.12).aspx#section3

Anuncis

Un pensament sobre “Sharepoint 2007 : Programar una còpia de seguretat

Deixa un comentari

