WPF, ASP.NET Web Forms, ASP.NET MVC

M’agrada el que faig perquè em permet conèixer les tecnologies que hi ha a .Net i sobretot perquè m’obliga estar al dia. Però aquesta setmana es dóna la casualitat que estic impartint cursos de WPF, ASP.NET Web forms i ASP.NET MVC. Alguns son amb C# i altres amb VB.NET.

Avui mateix tot explicant les col·leccions genèriques amb Vb.net no m’he adonat fins al cap d’una estona que ho estava explicant amb C#. Ja sé que en el fons és el mateix, però els programadors son de Vb.net i ells volen aplicar-ho.

 

Anuncis

Deixa un comentari

