El meu bloc per més gent

Vaig començar aquest bloc amb la intenció d’escriure totes aquelles coses que estan relacionades directament amb la meva feina i que penso que son interessants per aquells  que com jo es dediquen a la formació, programació o consultoria.

Vaig començar el febrer d’aquest mateix any i després de passar més de 6 mesos escrivint sobre diferents matèries: Microsoft .Net, ASP.NET, Silverlight, WCF, Winforms, WPF, Sharepoint i formació, penso que ha arribat el moment de pensar que potser el meu bloc ha d’arribar a més gent. És per això que a partir d’avui escriuré les entrades en Català i Castellà alternativament.

A veure com funciona.

Anuncis

Deixa un comentari

